Ga naar de inhoud

Bestuur en toezicht

De raad van bestuur bestuurt de stichting Lister. De raad is verantwoordelijk voor de algemene gang van zaken. De raad maakt het beleid. Ze zorgt er ook dat het beleid op een goede manier wordt uitgevoerd.

Raad van bestuur

Juul Reinking

Voorzitter Raad van bestuur Lister.

Meer informatie over Juul Reinking vind je op LinkedIn:

Daan Boot

Interim lid Raad van bestuur Lister

Meer informatie over Daan Boot vind je op LinkedIn:

Raad van toezicht en commissies

De raad van toezicht bestaat uit 5 personen. Er zijn 3 commissies:

De auditcommissie beoordeelt of de financiële verslaggeving in orde is. 

De kwaliteitscommissie kijkt naar het advies. De informatie waarop het advies gebaseerd is, was die op de goede manier verzameld? En is de informatie ook op de juiste manier gebruikt? 

De remuneratiecommissie houdt zich vooral bezig met het functioneren van de raad van bestuur. 

De leden van deze commissies zijn:

Ons managementteam

Marc Groenendijk

Regiomanager Lekstroom

Sanne Wullums

Regiomanager Utrecht

Marlies van Rheenen

Manager bovenregionaal

Martin van der Waal

Manager Bedrijfsvoering

Florine Schieven

Manager HR en ontwikkeling

Femke Timmerman

Bestuurssecretaris

Financiële informatie over het bestuur

Lister wil helder zijn over de vergoeding die de raad van  bestuur krijgt en over de declaraties. In de jaarrekening van Lister kun je ieder jaar lezen wat de raad van bestuur krijgt. 

Bekijk ook

Zinvolle daginvulling

Lister heeft veel aandacht voor activering in de begeleiding en zet in op een passende en zinvolle daginvulling.

Werken bij Lister (opent in nieuw tabblad)

Onze cliënten hebben iemand nodig die naast diegene wil staan die hulp nodig heeft. Ben jij dat? Word onze collega!