Ga naar de inhoud

Bestuur en toezicht

De raad van bestuur bestuurt de stichting Lister. De raad is verantwoordelijk voor de algemene gang van zaken. De raad maakt het beleid. Ze zorgt er ook dat het beleid op een goede manier wordt uitgevoerd.

Raad van bestuur

Juul Reinking

Voorzitter raad van bestuur Lister

Daan Boot

Lid raad van bestuur Lister a.i.
3 dagen per week, portefeuille bedrijfsvoering

Raad van toezicht en commissies

De raad van toezicht bestaat uit 5 personen. Er zijn 3 commissies:

De auditcommissie beoordeelt of de financiële verslaggeving in orde is. 

De kwaliteitscommissie kijkt naar het advies. De informatie waarop het advies gebaseerd is, was die op de goede manier verzameld? En is de informatie ook op de juiste manier gebruikt? 

De remuneratiecommissie houdt zich vooral bezig met het functioneren van de raad van bestuur. 

De leden van deze commissies zijn:

Ons managementteam

Portret foto man

Marc Groenendijk

Regiomanager Lekstroom
Neemt gebied Utrecht Leidsche Rijn, Vleuten de Meern waar.

Marlies van Reenen

Regiomanager Bovenregionaal
Neemt gebied Utrecht Overvecht waar.

Florine Schieven

Manager HR en Ontwikkeling

Martin van der Waal

Manager Bedrijfsvoering a.i.

Femke Timmerman

Bestuurssecretaris

Wineke Jennissen

Manager Beleid, Innovatie en Projecten

Financiële informatie over het bestuur

Lister wil helder zijn over de vergoeding die de raad van  bestuur krijgt en over de declaraties. In de jaarrekening van Lister kun je ieder jaar lezen wat de raad van bestuur krijgt. 

Bekijk ook

Hoe we werken

Bij Lister geloven we in het herstelvermogen van mensen, ook als je psychisch kwetsbaar bent. Soms heb je daar hulp bij nodig. Onze begeleiders helpen je op een vaste, herkenbare manier. We noemen dit methodisch werken.

Over ons

Wij begeleiden mensen met een psychiatrische kwetsbaarheid naar een zo gewoon en betekenisvol mogelijk leven, midden in onze maatschappij.