Bestuur en toezicht
De raad van bestuur bestuurt stichting Lister en is verantwoordelijk voor de algemene gang
van zaken, vorming van het beleid en de uitvoering van dat beleid.
Raad van bestuur

Juul Reinking
Raad van bestuur Lister, voorzitter
Nevenfuncties:
Lid Raad van Advies Tenzinger

Theo den Hertog
Raad van bestuur Lister
Nevenfuncties:
Lid Raad van Toezicht Cardia
Lid Raad van Toezicht Utrechtzorg
Raad van Toezicht
De raad van toezicht bestaat uit vijf personen en heeft 3 commissies: Auditcommissie, Kwaliteitscommissie en de Remuneratiecommissie. De leden:
Mw. C.M. van der Bas (Kwaliteitscommissie)
Dhr. A. Geurtsen (vicevoorzitter, Auditcommissie en Renumeratiecommissie)
Mw. J.J. Joppe (voorzitter, Renumeratiecommissie)
Mw. E.M. Harteveld (Kwaliteitscommissie)
Dhr. M. Charifi (Auditcommissie)
Bestuursdocumentatie
Lister wil graag transparant zijn over de beloning en declaraties van de raad van bestuur. In de jaarrekening wordt jaarlijks de beloning van de raad van bestuur verantwoord. In de accountantsverklaring vind je een verantwoording van onze vergoedingen.
Statuten
Reglement Raad van Bestuur
Jaarverslag
Jaarrekening
Accountantsverklaring
Organogram
Bekijk ook

Zinvolle daginvulling
Lister heeft veel aandacht voor activering in de begeleiding en zet in op een passende en zinvolle daginvulling.

Werken bij Lister
Onze cliënten hebben iemand nodig die naast diegene wil staan die hulp nodig heeft. Ben jij dat? Word onze collega.