Terug naar het nieuwsoverzicht
Uitkomsten cliënttevredenheidsonderzoek
16 juni 2023
In december 2022 hebben wij vragenlijsten gestuurd naar alle cliënten van Lister. Wij hebben de resultaten verzameld en met de cliëntenraad gedeeld. En we zijn trots: de cliënten hebben Lister een rapportcijfer van 7,9 gegeven! In dit beeldende overzicht zie je de uitkomsten. (Klik op de pijltjes om naar de volgende pagina te gaan.)
Naar aanleiding van het cliënttevredenheidsonderzoek (CTO) zullen we werken aan de volgende actiepunten. De actiepunten zijn opgesteld in samenwerking met de cliëntenraad.
- Een verbeterd en vernieuwd CTO over twee jaar.
- Het informatiepakket bij de start van de zorg voor alle nieuwe cliënten wordt aangepast met onder andere cliëntenrechten en -voorzieningen.
- In 2023 en 2024 komt er meer aandacht en inzet voor cliëntinvloed. In 2023 zal er gekeken worden naar de medezeggenschapsstructuur van de cliëntenraad.
- We vragen teammanagers om begeleiders aan te sturen de beschikbare trainingen over financiële hulpverlening te volgen. Er zal een routekaart worden ontwikkeld met mogelijkheden om cliënten verder te verwijzen.
Het laatste nieuws
Opvang Oekraïners door Lister: ‘We hebben samen iets moois neergezet’
Na 2,5 jaar is er een einde gekomen aan de betrokkenheid van Lister bij de opvang van Oekraïense vluchtelingen. ‘Het is echt een achtbaan geweest.’
Video: Mensen in beweging – het verhaal van Serkan
Sommige verhalen zijn te mooi om niet te delen. Zoals het verhaal van Serkan, cliënt bij Lister. Hij vertelt hoe...
De Lister Activiteitenkalender van november staat online
De kalender met activiteiten van november staat online! Op de activiteitenpagina op Lister.nl zijn nu alle activiteiten van oktober en november te...