Lister als werkgever

Wij vinden het belangrijk dat je jezelf bent en je eigenheid laat zien in je begeleiding of werk. Jouw authenticiteit en het onvoorwaardelijke vertrouwen in herstel van mensen maken jou onderscheidend. Je bent zelfbewust, flexibel en sociaal vaardig. En humor, dat komt ook van pas! Je weet wie je bent en waar je goed in bent, je durft kritisch te zijn en de juiste vragen te stellen. Ervaringskennis of -deskundigheid op het gebied van psychiatrie of verslaving zien wij als een pré.

Lister werkt met competentieprofielen. Er zijn kerncompetenties voor alle medewerkers, dit zijn de verschillende profielen:

De omschrijvingen kunnen je helpen om te kijken of je bij onze organisatie en cliënten past.

Waarde gedreven zorg

Lister heeft de herstelvisie uitgewerkt in de Richtlijn Goede Zorg. Deze richtlijn vormt de basis van al ons werk.

Lees hier de richtlijn Goede zorg

Persoonlijke ontwikkeling

Lister vindt het belangrijk dat medewerkers zich blijven ontwikkelen. De kwaliteit van onze dienstverlening blijft daardoor op een hoog niveau. Dit betekent niet alleen kennis en ervaring opdoen, maar je ook ontwikkelen als mens. Continu reflecteren, zelf, met je cliënt en met je team vormt de basis van je ontwikkeling. We bieden we veel mogelijkheden voor training, opleiding en bijscholing en zien graag dat je deze met beide handen aangrijpt.

Daarnaast zijn er vele projecten, waaraan je deel kunt nemen. Je krijgt hierdoor de mogelijkheid om je kwaliteiten te ontwikkelen en in te zetten voor de organisatie. Dit maakt het werk voor jou niet alleen een stuk uitdagender, ook leidt het tot betere zorg voor onze cliënten.

Arbeidsvoorwaarden

De Lister arbeidsvoorwaarden zijn collectief geregeld in de CAO ggz, waaronder een eindejaarsuitkering van 7,75% en opname in het pensioenfonds Zorg en Welzijn. Verder kun je deelnemen aan de collectieve ziektekostenverzekering van IZZ of Zilveren Kruis Achmea. Daarnaast heeft Lister een goede reiskostenregeling en een fietsregeling.